Abonnementen en rittenkaarten

  • Onbeperkt zaktraining abonnement: Met dit abonnement kan je je wekelijks onbeperkt aanmelden voor de kickboksen zaktraining lessen. 
  • Onbeperkt all-in abonnement: Met dit abonnement kan je je wekelijks onbeperkt aanmelden voor zaktraining-, bbbb-, boks & yoga- én bootcamplessen.
  • Rittenkaart 10 weken: Met deze rittenkaart kan je je wekelijks onbeperkt aanmelden voor zaktraining-, bbbb-, boks & yoga- én bootcamplessen. Je rittenkaart verloopt als de 10 ritten op zijn óf 10 weken voorbij zijn.
  • Rittenkaart 15 weken: Met deze rittenkaart kan je je wekelijks onbeperkt aanmelden voor zaktraining-, bbbb-, boks & yoga- én bootcamplessen. Je rittenkaart verloopt als de 10 ritten op zijn óf 15 weken voorbij zijn.
  • Tienerboksen 12 t/m 16 jaar: Met dit abonnement kan je 2x in de week (woensdag en vrijdag, zie rooster) komen trainen. Tijdens schoolvakanties hebben wij een aangepast rooster, hiervoor geldt geen wijziging in het abonnementstarief.
  • Tienerboksen 8 t/m 11 jaar: Met dit abonnement kan je 1x in de week (woensdag, zie lesrooster) komen trainen. Tijdens schoolvakanties hebben wij een aangepast rooster, hiervoor geldt geen wijziging in het abonnements tarief.

 

Voorwaarden rittenkaart

  • Heb je je aangemeld voor een les en kan je toch niet komen? Indien je tijdig annuleert in de SportBit app (max 15 min van te voren) wordt je credit automatisch teruggezet. Ben je te laat met afmelden dan verlies je je credit.
  • Heb je een rittenkaart aangeschaft en ga je op vakantie? Hier kunnen wij niets aan doen, we gaan ervan uit dat je hier zelf rekening mee houdt bij de aanschaf van je rittenkaart. Je rittenkaart zal daarom, tijdens je vakantie gewoon doorlopen. Tijdens de zomervakantie zijn wij een periode dicht, je rittenkaart wordt in deze periode door ons verlengt met de periode dat wij dicht zijn.
  • Heb je een rittenkaart en raak je geblesseerd, kom dan naar ons toe. We maken dan onderling afspraken met betrekking tot je rittenkaart en het pauzeren ervan.
  • Niet gebruikte credits kunnen niet meegenomen worden naar een volgende periode.

  • Vakanties en blessures
  • Boek je een vakantie en heb je een rittenkaart? Zie voorwaarden rittenkaart.
  • Ben je geblesseerd en heb je een rittenkaart? Zie voorwaarden rittenkaart.
  • Ga je op vakantie en heb je een abonnement? Alleen indien je langer dan vier weken op vakantie gaat kunnen we in onderling overleg je abonnement voor een periode pauzeren. Kom hiervoor ten alle tijden persoonlijk naar ons toe om hier afspraken over te maken. Wij doen niets met terugwerkende kracht. Let op: De einddatum van je contract schuift door deze pauze, met dezelfde periode als dat je pauze lang is, op.
  • Ben je geblesseerd geraakt en heb je een abonnement? Indien je blessure vermoedelijk langer dan drie weken duurt dan kunnen wij samen afspraken maken over het pauzeren van je abonnement. Kom hiervoor ten alle tijden persoonlijk naar ons toe om hier afspraken over te maken. Wij doen niets met terugwerkende kracht. Let op: De einddatum van je contract schuift door deze pauze, met dezelfde periode als dat je pauze lang is, op.
  • Vakanties kids & tienerboksen: Tijdens de schoolvakanties hanteren wij een aangepast rooster voor de tienerboksen en kids lessen. Hiervoor geldt géén aanpassing in het te betalen abonnementsbedrag. Wij zullen alle aanpassingen duidelijk communiceren via de nieuwsbrief van Club Be it.

Annuleren les door Club Be it

  • Binnen lessen (lessen op Club Be it, Safariweg 65-66) gaan altijd door vanaf 4 deelnemers. Bij minder dan 4 deelnemers wordt de les geannuleerd. Houd hiervoor je mail én de SportBit app in de gaten. Via beide kanalen wordt je op de hoogte gebracht van een wijziging of annuleren van de les.
  • Buitenlessen (les op de Haarrijnseplas) gaan altijd door vanaf 6 deelnemers. Bij minder dan 6 deelnemers wordt de les geannuleerd. Houd hiervoor je mail én de SportBit app in de gaten. Via beide kanalen wordt je op de hoogte gebracht van een wijziging of annuleren van de les.
  • Heb je een rittenkaart en wordt een les door ons geannuleerd? Je rit wordt automatisch teruggezet. Is dit om een of andere reden niet gebeurd, kom dan even naar ons toe dan lossen we het op.
  • Wij streven er altijd naar tijdig vervanging of een alternatief te zoeken. Indien een les niet doorgaat en wij geen passend alternatief hebben kunnen bieden, kan er op geen enkele wijze aanspraak gemaakt worden op restitutie van een abonnementsbedrag.